Veelgestelde vragen

Wie zijn jullie?

Eazzypark werkt met een klein team van betrouwbare en ervaren
chauffeurs die door ons geselecteerd zijn op basis van
dienstbaarheid en klantvriendelijkheid. Wij garanderen daarmee een
eerlijke en goede service.

Wat zijn de openingstijden?

Wij zijn op dezelfde tijden geopend als Eindhoven Airport. Zeven
dagen van de week staan wij tot uw beschikking.

Hoe kan ik reserveren?

U reserveert via de site www.eazzypark.nl door het
invullen van het reserveringsformulier, waarna u  per mail een
bevestiging ontvangt van uw reservering.

Hoe betaal ik?

U kunt na reservering direct op de site via een beveiligde
verbinding betalen via iDEAL,Mastercard, Visa, Mister Cash of cash
bij aankomst.

Hoelang kan mijn auto geparkeerd worden?

U kunt bij ons voor minimaal 1 dag tot maximaal 365 dagen
parkeren.

Kan ik voor meerdere auto’s tegelijk reserveren?

Ja dat kan. U moet in dat geval voor elke auto een nieuw
reserveringsformulier invullen.

Ik weet mijn vluchttijden nog niet. Kan ik dan toch
reserveren?

U kunt in dit geval op het reserveringsformulier bij de tijden
24:00 invullen. Uw reservering en betaling worden normaal verwerkt.
Uw vertrek- en aankomsttijd dient u uiterlijk 4 dagen van te voren
aan ons door te geven.

Hoe weet ik of mijn reservering is verwerkt?

Na het invullen van het reserveringsformulier volgt op uw scherm
automatisch de reserveringsbevestiging. Wij adviseren u deze te
printen. Daarna ontvangt u  een bevestigingsmail, mocht u geen
bevestigingsmail ontvangen, kan uw spamfilter daar eventueel de
oorzaak van zijn. Controleer even of de bevestigingsmail niet in de
map van de spamberichten is geplaatst.  Heeft u de
bevestigingsmail niet ontvangen, kunt u altijd contact opnemen met
Eazzypark, via het e-mailadres info@eazzypark.nl of via
telefoonnummer +31(0)40-2870007

Hoe kan het dat mijn boeking niet wordt geaccepteerd?

Bij de melding “Helaas is de gewenste boekingsperiode
vol”,  is het maximaal aantal parkeerplekken bereikt. Het is
ook mogelijk dat uw boeking niet wordt geaccepteerd zonder dat
daarbij een melding volgt. In beide gevallen adviseren wij u
telefonisch contact met ons op te nemen op telefoonnummer
+31(0)40-2870007

Hoe wijzig of annuleer ik mijn reservering?

U kunt zonder kosten annuleren, mits wij uw annulering uiterlijk
24 uur voorafgaand aan uw vertrek ontvangen De reserveringskosten
retourneren wij direct minus € 3,50. administratiekosten.
Annuleert u later of helemaal niet, dan volgt er geen retournering
van het betaalde tarief.

Wat gebeurt er als ik eerder of later terugkom?

Wij houden rekening met eventuele veranderingen in uw reisschema
voor wat betreft de datum van terugkomst. U kunt de wijziging per
e-mail of telefoon doorgeven, wij zorgen  voor de
Eazzypark-service. Vervolgens belt u ons 15 minuten vooraf zoals in
de overeenkomst is afgesproken.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Voor al uw vragen kunt u  7 dagen per week bij ons terecht:
stuur een e-mailbericht, of belt u ons tussen 9:00 tot 17:00
uur.

Telefoonnummer +31(0)40-2870007 en e-mail: info@eazzypark.nl