Veelgestelde vragen

Wie is Eazzypark?

Het Eazzypark team bestaat uit betrouwbare, klantvriendelijke medewerkers en betrouwbare chauffeurs. Wij garanderen een eerlijke en goede service en streven naar een transparante dienstverlening.

 

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn op dezelfde tijden geopend als Eindhoven Airport. We zijn daarmee elke dag van ’s ochtends 4.30 tot middernacht bereikbaar.

 

Hoe kan ik een parkeerplek reserveren?

In slechts 3 stappen reserveert u een parkeerplek bij Eazzypark, op deze website via ons reserveringsformulier. Wij mailen u direct een bevestiging van uw reservering.

 

Wat zijn de verschillende betaalmogelijkheden?

U betaalt bij Eazzypark via een beveiligde verbinding met iDEAL, Mastercard, Visa of Mister Cash.

 

Waar wordt mijn auto geparkeerd?

Wij hebben verschillende beveiligde parkeerplaatsen rondom Eindhoven Airport in een straal van 12 km. Onze chauffeurs rijden dan ook maximaal 24 km met uw auto. Wij slaan alle rit-informatie automatisch en digitaal op, zodat u altijd terug kunt kijken.

 

Hoelang kan ik mijn auto parkeren?

U kunt uw auto voor minimaal 1 dag tot maximaal 365 dagen per jaar bij Eazzypark parkeren.

 

Hoe wordt mijn auto beveiligd?

Al onze parkeerterreinen zijn omheind en worden met camera’s 24/7 gemonitord en bewaakt. Wij slaan alle rit-informatie van onze chauffeurs automatisch en digitaal op, zodat u altijd terug kunt kijken. Ondanks alle beveiligingsmaatregelen, staan wij niet garant voor geleden schade of diefstal.

 

Kan ik voor meerdere auto’s tegelijk reserveren?

Dat kan zeker. U vult dan voor elke auto een nieuw reserveringsformulier in.

 

Ik weet mijn vluchttijden nog niet. Kan ik dan toch reserveren?

Geen probleem. Vul op het reserveringsformulier bij zowel de inlevertijd als de retourtijd ‘24:00’ in. Wij verwerken uw reservering en de betaling dan later. Let op: Geef uw vertrek- en aankomsttijd uiterlijk 4 dagen voor vertrek aan ons door.

 

Hoe weet ik of mijn reservering is verwerkt?

Nadat u de online reservering heeft afgerond, krijgt u automatisch een reserveringsbevestiging in beeld. Wij adviseren u deze te printen of digitaal te bewaren. U ontvangt ook een reserveringsbevestiging per mail. Heeft u geen mail ontvangen? Dan kan uw spamfilter de oorzaak zijn. Wanneer de bevestigingsmail ook niet in uw spambox zit, laat het ons weten via info@eazzypark.nl. We mailen u een nieuwe reserveringsbevestiging.

 

Hoe kan het dat mijn boeking niet wordt geaccepteerd?

Krijgt u de melding ‘Helaas is de gewenste boekingsperiode vol’, dan is het maximaal aantal parkeerplekken bereikt. Het is ook mogelijk dat uw boeking niet wordt geaccepteerd zonder dat daarbij een melding volgt. In beide gevallen adviseren wij u contact met ons op te nemen via info@eazzypark.nl.

 

Hoe wijzig of annuleer ik mijn reservering?

Wij begrijpen dat uw reisplannen soms veranderen. U kunt zelf uw reservering wijzigen of annuleren via de link in uw bevestigingsmail.

  • Tot uiterlijk 24 uur voor vertrek is het wijzigen van uw reservering gratis.
  • Bij een annulering retourneren we de gemaakte reserveringskosten, minus € 3,50 administratiekosten.
  • Annuleert u later dan 24 uur voor vertrek of helemaal niet, dan retourneren wij geen reserveringskosten.

 

Wat gebeurt er als ik eerder of later terugkom?

Op basis van uw vluchtnummer zijn wij automatisch op de hoogte van eventuele vertragingen. Wanneer de datum van uw terugreis verandert of wanneer u langer dan 6 uur vertraging hebt, mail ons dan via info@eazzypark.nl met de nieuwe aankomst-informatie en wij passen het aan.

 

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Voor al uw vragen kunt u 7 dagen per week bij ons terecht via e-mail: info@eazzypark.nl