Veelgestelde vragen

Coronavirus (COVID-19) – richtlijnen voor uw en onze veiligheid

De reisindustrie start weer op, ook vanaf Schiphol Airport. We verwelkomen u graag op een veilige manier en hebben daartoe de nodige maatregelen genomen. We houden ons daarbij aan de richtlijnen die zijn opgesteld in samenwerking met een aantal parkeerpartners en gebaseerd op de WHO-richtlijnen.

U herkent ons als veilige parkeeraanbieder aan de vermelding ‘Voldoet aan de gewenste coronamaatregelen’. Voor uw en onze veiligheid houden we ons hier natuurlijk aan.

Onze Shuttle Parking maatregelen:

  • Onze chauffeurs dragen handschoenen bij de inname, het rijden én de teruggave van uw auto.
  • Onze chauffeurs desinfecteren het stuur, de versnelling en andere aanrakingspunten, voordat zij de auto aan u overdragen.
  • Ondertekening van documenten gaat via een tablet. U tekent digitaal met uw vinger. De tablet wordt na elke ondertekening gedesinfecteerd en er staat een desinfectiespray klaar voor uw eigen handen.
  • De chauffeur van onze shuttle draagt handschoenen en een mondkapje.
  • We vervoeren steeds één huishouden van de luchthaven naar uw auto.
  • De shuttle wordt na elke rit gedesinfecteerd.
  • We accepteren naast online betalingen ook pinbetalingen op onze locatie.
  • U laadt uw eigen bagage in en uit en opent zelf de deuren van uw auto en de shuttle.

Wie is Eazzypark?

Het Eazzypark team bestaat uit betrouwbare, klantvriendelijke medewerkers en betrouwbare chauffeurs. Wij garanderen een eerlijke en goede service en streven naar een transparante dienstverlening.

 

Wat zijn jullie openingstijden?

We zijn net als Schiphol Airport 24 uur per dag en 7 dagen in de week open en bereikbaar.

 

Hoe kan ik een parkeerplek reserveren?

In slechts 3 stappen reserveert u een parkeerplek bij Eazzypark, op deze website via ons reserveringsformulier. Wij mailen u direct een bevestiging van uw reservering.

 

Wat zijn de verschillende betaalmogelijkheden?

U betaalt bij Eazzypark via een beveiligde verbinding met iDEAL, Mastercard, Visa of Mister Cash.

 

Waar wordt mijn auto geparkeerd?

Waar u uw auto achterlaat, is een tijdelijke parkeerplek. U dient altijd uw autosleutel in te leveren bij de servicebalie, omdat uw auto door Eazzypark personeel wordt verplaatst en geparkeerd op onze 24/7 beveiligde parking.

 

Hoe lang kan ik mijn auto parkeren?

U kunt uw auto voor minimaal 1 dag tot maximaal 365 dagen per jaar bij Eazzypark parkeren.

 

Hoe wordt mijn auto beveiligd?

Ons parkeerterrein wordt 24/7 bewaakt. 

Als u bij ons komt parkeren, fotograferen wij uw auto eerst van alle kanten. Zo kunnen we u laten zien dat u uw auto in dezelfde staat terugkrijgt als u hem achterliet en is eventuele schade aan te tonen.

Ondanks alle beveiligingsmaatregelen, staan wij niet garant voor geleden schade of diefstal.

Moet ik mijn reserveringsvoucher meenemen?

U neemt uw reserveringsvoucher digitaal mee (printen in niet nodig). Met de QR code in de voucher krijgt u uw sleutel retour bij terugkomst van uw reis.

 

Kan ik voor meerdere auto’s tegelijk reserveren?

Dat kan zeker. U vult dan voor elke auto een nieuw reserveringsformulier in.

 

Ik weet mijn vluchttijden nog niet. Kan ik dan toch reserveren?

Geen probleem. Vul op het reserveringsformulier bij zowel de inlevertijd als de retourtijd ‘24:00’ in. Wij verwerken uw reservering en de betaling dan later. Let op: Geef uw vertrek- en aankomsttijd uiterlijk 4 dagen voor vertrek aan ons door via info@eazzypark.nl.

 

Hoe weet ik of mijn reservering is verwerkt?

Nadat u de online reservering heeft afgerond, krijgt u automatisch een reserveringsbevestiging in beeld. Wij adviseren u deze digitaal te bewaren. U ontvangt ook een reserveringsbevestiging per mail. Heeft u geen mail ontvangen? Dan kan uw spamfilter de oorzaak zijn. Wanneer de bevestigingsmail ook niet in uw spambox zit, laat het ons weten via info@eazzypark.nl. We mailen u een nieuwe reserveringsbevestiging.

 

Hoe kan het dat mijn boeking niet wordt geaccepteerd?

Krijgt u de melding ‘Helaas is de gewenste boekingsperiode vol’, dan is het maximaal aantal parkeerplekken bereikt. Het is ook mogelijk dat uw boeking niet wordt geaccepteerd zonder dat daarbij een melding volgt. In beide gevallen adviseren wij u contact met ons op te nemen via info@eazzypark.nl.

 

Hoe wijzig ik mijn reservering?

Wij begrijpen dat uw reisplannen soms veranderen. U kunt zelf uw reservering wijzigen via de link in uw bevestigingsmail.

  • Tot uiterlijk 24 uur voor vertrek is het wijzigen van uw reservering gratis.
  • Bij een wijziging brengen we geen administratiekosten in rekening.
  • Wijzigt u later dan 24 uur voor vertrek of helemaal niet, dan retourneren wij geen reserveringskosten.

 

Wat gebeurt er als ik eerder of later terugkom?

Op basis van uw vluchtnummer zijn wij automatisch op de hoogte van eventuele vertragingen. U hoeft dus niet van tevoren te bellen, wij weten dat u er aankomt! Wanneer de datum van uw terugreis verandert of wanneer u langer dan 6 uur vertraging hebt, mail ons dan via info@eazzypark.nl met de nieuwe aankomst-informatie en wij passen het aan.

 

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Voor al uw vragen kunt u 7 dagen per week bij ons terecht via e-mail: info@eazzypark.nl