Veelgestelde vragen

 

Wie is Eazzypark?

Het Eazzypark team bestaat uit betrouwbare, klantvriendelijke medewerkers en betrouwbare chauffeurs. We investeren continue in onze dienstverlening door goed naar de feedback van onze klanten te luisteren.

We investeren tevens in technologie om de veiligheid en dienstverlening te continue verbeteren en transparanter te maken. Zo slaan we alle rit-info op, maken we foto’s van uw auto indien nodig en beveiligen we de parkeerterreinen met een omheining en geavanceerde camera’s.

Niet voor niets worden we door onze klanten beoordeeld met een gemiddelde score van 9 van de 10 sterren.

 

Wat zijn jullie openingstijden?

We zijn net als Schiphol Airport 24 uur per dag en 7 dagen in de week open en bereikbaar.

 

Hoe kan ik een parkeerplek reserveren?

In slechts 3 stappen reserveert u een parkeerplek bij Eazzypark, op deze website via ons reserveringsformulier. Wij mailen u direct een bevestiging van uw reservering.

 

Wat zijn de verschillende betaalmogelijkheden?

U betaalt bij Eazzypark via een beveiligde verbinding met iDEAL, Mastercard, PayPal, Visa en Mister Cash.

 

Waar wordt mijn auto geparkeerd?

U parkeert zelf uw auto op één van onze makkelijk te bereiken én goed beveiligde parkeerterreinen dichtbij Schiphol Airport. U ontvangt van ons de exacte locatie en route.

EazzyPark heeft 2 off-airport locaties op Schiphol:
• Eazzypark Schiphol is de dichtstbijzijnde off-airport parking bij Schiphol, op slechts 5 minuten van de vertrekhallen.
Adres: Kruisweg 415, Rozenburg.
• EazzyPark Rijspark is de best bereikbare off-airport parking vanuit alle richtingen, op slechts 10 minuten van de vertrekhallen.
Adres: Rijnlanderweg 1050, Hoofddorp.

 

Hoe lang kan ik mijn auto parkeren?

U kunt uw auto voor minimaal 1 dag tot maximaal 365 dagen per jaar bij Eazzypark parkeren.

 

Hoe wordt mijn auto beveiligd?

Al onze parkeerterreinen zijn volledig omheind en worden 24/7 bewaakt met meerdere videocamera’s. Wij slaan alle rit-informatie van onze chauffeurs automatisch en digitaal op, zodat u altijd inzage heeft in eventueel gereden kilometers.

Ondanks alle beveiligingsmaatregelen, staan wij niet garant voor geleden schade of diefstal.

Moet ik mijn reserveringsvoucher meenemen?

U neemt uw reserveringsvoucher altijd digitaal mee, printen in niet nodig.

 

Kan ik voor meerdere auto’s tegelijk reserveren?

Dat kan zeker. U vult dan voor elke auto een nieuw reserveringsformulier in.

 

Ik weet mijn vluchttijden nog niet. Kan ik dan toch reserveren?

Geen probleem. Vul op het reserveringsformulier bij zowel de inlevertijd als de retourtijd ‘24:00’ in. Wij verwerken uw reservering en de betaling dan later. Let op: Geef uw vertrek- en aankomsttijd uiterlijk 4 dagen voor vertrek aan ons door via info@eazzypark.nl.

 

Hoe weet ik of mijn reservering is verwerkt?

Nadat u de online reservering heeft afgerond, krijgt u automatisch een reserveringsbevestiging in beeld én via de mail. Heeft u geen mail ontvangen? Check ook even uw spam inbox. Wanneer de bevestigingsmail ook niet in uw spambox zit, laat het ons weten via info@eazzypark.nl. We mailen u een nieuwe reserveringsbevestiging.

 

Hoe kan het dat mijn boeking niet wordt geaccepteerd?

Krijgt u de melding ‘Helaas is de gewenste boekingsperiode vol’, dan is het maximaal aantal parkeerplekken bereikt. Het is ook mogelijk dat uw boeking niet wordt geaccepteerd zonder dat daarbij een melding volgt. In beide gevallen adviseren wij u contact met ons op te nemen via info@eazzypark.nl.

 

Hoe wijzig ik mijn reservering?

Wij begrijpen dat uw reisplannen soms veranderen. U kunt zelf uw reservering wijzigen via de link in uw bevestigingsmail.

  • Tot uiterlijk 24 uur voor vertrek is het wijzigen van uw reservering gratis.
  • Bij een wijziging brengen we geen administratiekosten in rekening.
  • Wijzigt u later dan 24 uur voor vertrek of helemaal niet, dan retourneren wij geen reserveringskosten.

 

Wat gebeurt er als ik eerder of later terugkom?

Op basis van uw vluchtnummer zijn wij automatisch op de hoogte van eventuele vertragingen. U hoeft dus niet van tevoren te bellen, wij weten dat u er aankomt. Wanneer de datum van uw terugreis verandert of wanneer u langer dan 6 uur vertraging hebt, mail ons dan via info@eazzypark.nl met de nieuwe aankomst-informatie en wij passen het aan.

 

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Voor al uw vragen kunt u 7 dagen per week bij ons terecht via e-mail: info@eazzypark.nl