We nemen uw klachten over Eazzypark heel serieus

 

Als u bij ons parkeert, mag u ervan uitgaan dat wij uw auto met de grootste zorg behandelen. Ons team van ervaren chauffeurs zorgt er niet alleen voor dat uw auto veilig staat tijdens reis, maar ook dat uw auto op tijd voor u klaarstaat bij terugkomst. Onze diensten worden goed beoordeeld en we streven naar nul klachten. Maar het kan in de praktijk natuurlijk voorkomen dat uw ervaring met Eazzypark niet perfect was. We zoeken daarom naar passende oplossingen wanneer u toch klachten heeft.
 

We blijven onze diensten verbeteren

Aan de kwaliteit van onze service wordt continu gewerkt. Als u feedback voor ons heeft, laat het ons dan gerust weten. Wij kunnen uw ervaringen dan meenemen in de verbeteringen die wij doorvoeren. We vinden het belangrijk om met u mee te denken. Dus ook als u per ongeluk het verkeerde vluchtnummer heeft doorgegeven en er daardoor misverstanden ontstaan. Zo hebben we in het verleden meegemaakt dat we door een verkeerd opgegeven vluchtnummer niet precies konden zien wanneer het vliegtuig geland was op Eindhoven Airport, waardoor de klant een half uur op ons heeft moeten wachten. Het is dus belangrijk dat wij alles goed met u controleren.
Daarnaast hebben we weleens een klacht ontvangen over een vieze auto bij terugkomst. Door de instorting van de parking op het vliegveld van Eindhoven waren toegangswegen vies geworden en kreeg deze klant de auto stoffiger terug dan hoe hij deze had achtergelaten. Wij hadden hier helaas geen invloed op. Wel hebben we een gratis wasbeurt aangeboden aan de klant, om deze negatieve ervaring weer positief te maken. We proberen iedere auto zo schoon mogelijk af te leveren.
 

Wat gebeurt er als…

Soms krijgen we klachten over situaties waar wij weinig tot geen invloed op hebben. Om een voorbeeld te noemen: uw APK is verlopen tijdens uw reis en u moet bij terugkomst dus eigenlijk zonder keuring de weg op. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Zorg er dus voor dat uw auto al APK gekeurd is voordat u op reis gaat. Ook maken we soms mee dat de accu van een auto leeg blijkt te zijn. Wij betreuren dit. Het is echter niet mogelijk om de accu van elke auto controleren. Als auto’s een langere tijd stilstaan kan dit weleens voorkomen. Natuurlijk bieden wij hulp aan onze klanten in deze situatie, maar wij kunnen helaas geen korting geven bij dit soort klachten.
 

Hoe Eazzypark wordt beoordeeld

Onze klanten beoordelen onze service met een gemiddelde score van 9 van de 10 sterren (gebaseerd op 1840 beoordelingen). Wij blijven hier ons best voor doen. Heeft u tips en/of opmerkingen voor ons, neem dan contact met ons op. Wij staan hier altijd voor open. Vragen over onze diensten? Bekijk dan ook onze veelgestelde vragen.