Wie is Eazzypark?
Het Eazzypark team bestaat uit klantvriendelijke medewerkers en betrouwbare chauffeurs die we zelf opleiden.
We investeren continue in onze dienstverlening door goed naar de feedback van onze klanten te luisteren. En we investeren in technologie om de veiligheid en dienstverlening steeds te verbeteren en transparanter te maken.
Niet voor niets worden we door onze klanten beoordeeld met een gemiddelde score van 9 van de 10 sterren.
Hoe kan ik een parkeerservice boeken?
In slechts 3 stappen boekt u een parkeerservice bij Eazzypark via ons boekingsformulier. Wij mailen u direct een bevestiging van uw boeking met daarin alle aanvullende informatie.
Wat zijn de verschillende betaalmogelijkheden?
U betaalt bij Eazzypark via een beveiligde verbinding met iDEAL, Bancontant, Mastercard, PayPal, Visa of Mister Cash.
Hoe lang kan ik mijn auto parkeren?
U kunt uw auto voor minimaal 1 dag tot maximaal 365 dagen per jaar via Eazzypark parkeren.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn op dezelfde tijden geopend als Eindhoven Airport. We zijn daarmee 7 dagen per week van ’s ochtends 4.30 tot middernacht bereikbaar.
Waar parkeer ik mijn auto met de Shuttle service?
U parkeert zelf uw auto op één van onze makkelijk te bereiken én goed beveiligde parkeerterreinen op maximaal 10 minuten rijden van Eindhoven Airport. U ontvangt van ons de exacte locatie en route met uw boekingsbevestiging.
Waar wordt mijn auto geparkeerd met de Valet service?
U geeft uw auto af dichtbij de vertrekhal van de luchthaven. Locatie en tijdstip ontvangt u samen met uw boekingsbevestiging. Onze chauffeur parkeert uw auto op één van onze 24/7 beveiligde parkings. Wij hebben verschillende beveiligde parkeerplaatsen rondom Eindhoven Airport in een straal van 20 km. Onze chauffeurs rijden dan ook maximaal 40 km met uw auto. Wij slaan alle rit-informatie automatisch en digitaal op, welke u altijd kunt inzien.
Meer informatie over Valet parkeren bij Eindhoven Airport.
Hoe wordt mijn auto beveiligd?
Al onze parkeerterreinen zijn omheind, worden 24/7 bewaakt en zijn alleen toegankelijk met een persoonlijke QR-code. Wij slaan alle rit-informatie van onze Valet chauffeurs automatisch en digitaal op, zodat u altijd inzage heeft in gereden kilometers.
Met de Valet service maken we een digitale 360-scan van uw auto: u rijdt door onze videostraat, waar uw auto van alle kanten gefotografeerd wordt. Zo kunnen we u laten zien dat u uw auto in dezelfde staat terugkrijgt als u hem achterliet en is eventuele schade aan te tonen.
Meer informatie over Valet parkeren bij Eindhoven Airport.
Ondanks alle beveiligingsmaatregelen, staan wij niet garant voor geleden schade of diefstal.
Moet ik mijn boekingsvoucher meenemen?
U neemt uw boekingsvoucher altijd digitaal mee (printen in niet nodig). Daarin staat tevens uw persoonlijke QR-code voor toegang tot het Shuttle service parkeerterrein.
Kan ik voor meerdere auto’s tegelijk boeken?
Dat kan zeker. U vult dan voor elke auto een nieuw boekingsformulier in.
Ik weet mijn vluchttijden nog niet. Kan ik dan toch boeken?
Geen probleem. Vul op het boekingsformulier bij zowel de inlevertijd als de retourtijd ‘24:00’ in. Wij verwerken uw boeking en de betaling dan later. Let op: Geef uw vertrek- en aankomsttijd uiterlijk 4 dagen voor vertrek aan ons door.
Hoe weet ik of mijn boeking is verwerkt?
Nadat u de online boeking heeft afgerond, krijgt u automatisch een boekingsbevestiging in beeld én via de mail. Heeft u geen mail ontvangen? Check ook even uw spam inbox. Wanneer de bevestigingsmail ook niet in uw spambox zit, laat het ons weten via info@eazzypark.nl. We mailen u een nieuwe boekingsbevestiging.
Hoe kan het dat mijn boeking niet wordt geaccepteerd?
Krijgt u de melding ‘Helaas is de gewenste boekingsperiode vol’, dan is het maximaal aantal parkeerplekken voor die service bereikt. Het is ook mogelijk dat uw boeking niet wordt geaccepteerd zonder dat daarbij een melding volgt. In beide gevallen adviseren wij u contact met ons op te nemen via info@eazzypark.nl.
Hoe wijzig ik mijn boeking?
Wij begrijpen dat uw reisplannen soms veranderen. U kunt zelf uw boeking wijzigen via de link in uw bevestigingsmail.
- Tot uiterlijk 24 uur voor vertrek is het wijzigen van uw boeking gratis.
- Bij een wijziging brengen we geen administratiekosten in rekening.
- Wijzigt u later dan 24 uur voor vertrek of helemaal niet, dan retourneren wij geen boekingskosten.
Wat gebeurt er als ik eerder of later terugkom?
Op basis van uw vluchtnummer zijn wij automatisch op de hoogte van eventuele vertragingen. U hoeft dus niet van tevoren te bellen, wij weten dat u er aankomt. Wanneer de datum van uw terugreis verandert of wanneer u langer dan 6 uur vertraging hebt, mail ons dan via info@eazzypark.nl met de nieuwe aankomst-informatie en wij passen het aan.
Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Voor al uw vragen kunt u 7 dagen per week bij ons terecht via e-mail: info@eazzypark.nl